احراز هویت

شما پس از ثبت نام از دو راه میتونید مالکیت کامل استارتاپتون رو در اختیار بگیرید .

۱ . ارسال پیام با عنوان "احراز هویت" و با محتوای "نام کاربری شما در ایزاپ" و ایمیل اصلی استارتاپتون به ایمیل ایزاپ :

verification@easeup.ir

۲ . ارسال پیام "احراز هویت" و با محتوای "نام کاربری در ایزاپ" به دایرکت اینستاگرام ایزاپ با پیج اصلی استارتاپتون به آی دی ؛

@Easeup.ir

داستان شکل گیری ایزاپ

درحال بارگزاری داستان ها ...
بنیان گذار
امیرحسین شاکری - حسام ذاکری - سجادقلیزاده - محمدرضاخالقی - مجتبی رجایی - علیرضارحیمی
ایمیل
support@easeup.ir

شرح استارتاپ

در ایزاپ با معرفی داستانی استارتاپ یا کسب و کارتون . 1 - متفاوت و اثرگذار شناخته میشوید ! 2 - اولویت اول مشتری هاتون باشید و در ذهنشون موندگار بشید ! 3 - بازاریاب های غیر مستقیم برای کسب و کارتون بسازین !

ارزیابی استارتاپ

تعداد کاربران
+50
تعداد کارمندان
+5

داستان شروع ایزاپ

---- چه کمبود یا مشکلی رو پیدا کردیم ؟ *ما سه تا مشکل داشتیم مشکل اول این بود که ما یک ایده داشتیم و بعد از مدت ها کار کردن فهمیدیم این ایدمون رقیب داره و خیلی نیاز داشتیم که یک سایتی میبود تا بتونیم رقبای مشابه استارتاپمونو پیدا کنیم . مشکل دوم این بود که ما همیشه خیلی دوست داشتیم بدونیم که در ایران چه استارتاپ ها و چه کسب و کارهای نوآورانه ای دارن فعالیت میکنن و چه خدماتی رو ارائه میدن که بتونه خیلی جالب باشه یا نیاز ما رو حل بکنه . مشکل سوم این بود که از اونجایی که خودم و اعضای تیممون خیلی بی تجربه بودیم نیاز داشتیم تا از تجربه های کسب و کار ها و استارتاپ های مختلفی که شکل گرفتن استفاده کنیم تا بتونیم ازشون درس بگیریم . اما مشکلی که وجود داشت این بود که سایتی که این سه تا نیاز ما رو حل بکنه تو ایران وجود نداشت !! شاید با خودتون بگین که اکوسیستم و اکوموتیو و ... بودن ولی اونها روشی که داشتن معرفی میکردن حالت سازمانی داشت ، نه یک حالت دوستانه و جالب که آدم لذت ببره موقع خوندن و مطالعه کردنشون و اگر هم سایتهایی بودن که این سه تا نیاز ما رو حل میکردن خیلی با کیفیت و کمیت نبودن و سایت جامعی وجود نداشت که خود صاحبان اون کسب و کار بیان و خودشونو معرفی کنن ! ---- چطوری این مشکل رو حل کردیم ؟ ما اومدیم بین 300 تا 350 تا استارتاپ داخل ایزاپ ثبت کردیم و جستجوگر ایزاپ رو راه انداختیم . شما در نسخه اولیه سایت ایزاپ فقط میتونستی سرچ کنی استارتاپ ها رو و تمام ... وخب مسلما این بدرد نمیخورد چون آدم هر دفعه که نمیتونه بشینه فکر کنه تا یک چیزی به ذهنش برسه و سرچ کنه ! خلاصه اومدیم و کار رو توسعه دادیم و بخشی رو اضافه کردیم به نام دسته بندی که در اون دسته بندیِ استارتاپ ها مشخص بود . اما خیلی چیز خشکی شده بود و واقعا در بازاریابی هایی که برای ایزاپ داشتیم بازخورد خوبی نمیگرفت . بماند که صفحه اصلی و صفحه ثبت ناممون هم بسیار خشک و ناچسب بود ! اومدیم و گفتیم که چیکار کنیم تا دیزاین سایت بهبود پیدا کنه و همه چیز مرتب بشه و از خشکی در بیاد که کانسپت های جدیدی رو حالا با بهره گیری از وبسایت های دیگه وارد ایزاپ کردیم و طرح بقدری بهبود یافت که باعث افزایش 500 درصدی ثبت نام کاربرها شده بود و به جای دسته بندی نوشتیم اکسپلور و صفحه ی اصلی و صفحه ثبت نام خیلی بهینه و بهتر شدن هم از لحاظ UI و هم از لحاظ UX . تا اینجا ما صرفا سایتی بودیم که معرفی خشک و خالی میکرد و در حقیقت مشکل شماره یک و دومون رو برطرف کردیم ، تا اینکه سر و کله مشکل آخری پیدا شد و ما گفتیم با تغییر رویکرد بیایم و ایزاپ رو به یک سایت جذاب تری برای مطالعه و استفاده تبدیل کنیم و با مثال ها و ادله و تحقیق و بررسی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این طرح از قابلیت استقبال خوبی برخورداره و به جای سایت معرفی استارتاپ خشک و خالی شدیم معرفی استارتاپ به زبون داستانی .. و پلتفرمی رو ساختیم که کسایی که کسب و کار یا استارتاپ و یا حتی یک ایده دارن بتونن بیان و اونو درون ایزاپ ثبت و معرفی کنن حالا ویژگی و تفاوت ما با بقیه اینه که شما باید با زبون داستانی استارتاپت رو معرفی کنی چرا که این مدل معرفی جذاب تر ، دلنشین تر و در ذهن مخاطب موندگار تره و حتی باعث میشه بازاریابی غیر مستقیم برای استارتاپت اتفاق بیفته .. ----- نویسنده علیرضا رحیمی هم بنیانگذار و مدیر ایزاپ

جستجوگر ایده کارآفرینی استارتاپ بیزینس Searcher Idea Business Startup Entrepreneurship Work Iranian Business Foreign Business
نوشته شده توسط: ایزاپ
آخرین بازنگری: 2 ماه پیش